wtorek, 30 sierpnia 2016

START WHERE WE ARE - Knot trend in Joseph London and Ports 1961


Cześć wszystkim! 
Dziękuję za odwiedzenie mojej strony :) Chciałabym, żeby mój blog był pewnego rodzaju wizualnym pamiętnikiem, w którym pokażę mój styl, powstające aktualnie pomysły i wszystkie inspirujące rzeczy, jakie przyciągnęły moją uwagę. Przede wszystkim mam nadzieję, że uda mi się przekazać moją pasję do mody. Zaczynamy?

Na początek chciałabym pokazać Wam moją najnowszą stylizację. Jako bazę wybrałam dzianinową sukienkę bez rękawów z F&F. Mam na sobie również plisowaną złotą kurtkę bomber z Zary i okrągłą torebkę H&M. 



Inspiracją do dalszych elementów zestawu była jedna z moich ostatnio ulubionych - londyńska marka Joseph. Kolekcję na sezon wiosna-lato 2016 cechują głównie gładkie materiały bez nadruków i wzorów oraz konsekwencja kolorów. Zdecydowanie główną rolę wśród propozycji Joseph'a grają forma i kroje ubrań. Mnie szczególnie spodobały się spódnice z charakterystycznym supłem w talii. Zrealizowałam trend "knot" wiążąc na wysokości pasa biały angorowy sweter z Zary.


W looku wyróżniają się też sneakersy slip-on ze Stradivariusa. Sieciówka świetnie naśladuje hitowe w tym roku Knot Sneakers od Ports 1961. 

Ports 1961 Knot Detail sneakers

Knit dress - F&F
Angora sweater - Zara
Gold pleated bomber - Zara
Round bag - H&M
Knot slip-on sneakers - Stradivarius
Share:

2 komentarze

Blog Design Created by pipdig