czwartek, 24 listopada 2016

VETEMENTS INSPIRED CONTRAST LOOK - grey sweatshirt + neoprene sneakers

Tym razem, korzystając z ostatnich pogodnych dni jesieni i kończących się możliwości noszenia lżejszych ubrań, chciałabym przedstawić nową stylizację. Do stworzenia zestawu zainspirował mnie w dużym stopniu styl Vetements. Głównym i najbardziej wyróżniającym się elementem looku jest szara dresowa bluza z pionowym printem naśladującym rozpoznawalną estetykę fenomenalnej marki. Kontrastujące połączenie czerni z szarym uzyskałam dobierając proste spodnie o kroju culotte oraz zdobione neoprenowe sneakersy od Liu Jo. Buty tego typu są moim zdaniem absolutnym must have, uwielbiam je! Bazowe proste ubrania starałam ożywić plecakiem z srebrnymi dodatkami eyelets. Look uzupełniłam czarnym wąskim szalikiem. Związałam go zgodnie z panującym trendem, aby wyglądał jak choker.



Vetements Print Cotton Jersey Swetshirt from Luisaviaroma

Text Print Sweatshirt - ZARA 
Narrow Black "Choker" Scarf  - H&M
Black Zipper Culottes - STRADIVARIUS 
Lace Jeweled Sneakers - LIU JO 
Small Backpack With Eyelets Detail - PARFOIS

Zdjęcia: Ola Makowska
Share:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Blog Design Created by pipdig