niedziela, 18 grudnia 2016

Classics - neoprene coat + studded leather boots + small shearling backpack

W dzisiejszym wpisie chciałabym pokazać dosyć klasyczną stylizację. Oparłam ją głównie na czarnym kolorze. Bazą looku jest beżowa dzianinowa sukienka wykonana ściegiem angielskim. Na nią narzuciłam czarny neoprenowy płaszcz - uszyty z ciekawego materiału imitującego piankę. Mam też na sobie mały skórzany plecak z futerkiem od Michaela Korsa, który zgodnie z obecną modą zdecydowałam się nosić w formie listonoszki przewieszonej przez ramię. Wybrałam botki w stylu Saint Laurent, ozdabiane ćwiekami i welurowymi kokardami, ubrałam także czarne moherowe getry.

Mohair Knee Socks - H&M
Brioche Stitch Knit Dress - ZARA
Studded Leather Boots - YSL / COCO PERLA
Small Shearling Zip Backpack - MICHAEL KORS

Zdjęcia: Patrycja Ledźwoń
Share:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Blog Design Created by pipdig