niedziela, 2 kwietnia 2017

CRACOW FASHION WEEK 2017 - Hyundai Autoneo Fashion Show

W piątek, 24 marca miałam przyjemność wziąć udział w Hyundai Autoneo Fashion Show - Gali finałowej Cracow Fashion Week 2017. Na wybiegu przedstawiono kolekcje dyplomowe laureatów Cracow Fashion Awards. Wydarzenie towarzyszyło otwarciu salonu samochodowego Grupy Autoremo przy ul. Wielickiej 193.
Kolekcja Piotra Popiołka "ID", fot. Paulina Kozieł i Anna Zborowska (Szkoła Kreatywnej Fotografii) / ksa.edu.pl; Jestem na zdjęciu po prawej stronie!

Zacznijmy w takim razie historię od początku. Zaproszenie na pokaz Hyundai Fashion Show udało mi się wygrać w facebook'owym konkursie grupy Autoremo. Mój komentarz został uznany przez organizatorów za jeden z najciekawszych, w związku z czym otrzymałam dwuosobowe zaproszenie. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie właśnie mojego komentarza!

"Interesowałam się modą właściwie odkąd pamiętam. Od pewnego czasu uświadomiłam sobie, że zdecydowanie chciałabym z nią związać przyszłość. Staram się spróbować wszystkiego związanego z modą, co jest w moim zasięgu, aby doświadczyć tych wyjątkowych emocji, jakie mi daje. Najbardziej interesuję się stylizowaniem ubrań i tworzeniem oryginalnych looków, w związku z czym od kilku miesięcy prowadzę bloga modowego. Jedna z moich stylizacji została doceniona i nagrodzona przez Galerię Krakowską w konkursie "Przyłapani na Modzie". Aby spróbować swoich sił w procesie tworzenia ubrań, zdecydowałam się zapisać na kurs szycia. Podczas trwania Cracow Fashion Week, miałam szczególną przyjemność uczestniczenia w wykładach zorganizowanych przez Krakowskie Szkoły Artystyczne. Oglądając w internecie relacje z pokazów dyplomowych Cracow Fashion Awards zauważyłam, że tegoroczne kolekcje laureatów są na naprawdę wysokim i zdecydowanie światowym poziomie. 

Wzięcie udziału w prawdziwym (moim pierwszym!) pokazie mody oraz zobaczenie "na żywo" wspomnianych kolekcji byłoby spełnieniem największego marzenia i jednocześnie postawieniem pierwszego ważniejszego kroku w świecie polskiej mody. 

Na tę okazję przygotowałam wyjątkową stylizację - w dużej mierze tematycznie zainspirowaną odcieniami z gamy barw lakierów samochodowych - błyszcząca, głęboka czerń oraz kontrastująca z nią, elegancka czerwień. Look oparłam na moim stylu, z elementami estetyki marki Givenchy."

Konkursowy komentarz pod postem Grupy Autoremo

Imienne zaproszenie na pokaz Hyundai Autoremo Fashion Show 

Atmosfera na chwilę przed rozpoczęciem show

Pokaz laureatów rozpoczęła kolekcja Piotra Popiołka "ID", która wygrała Cracow Fashion Awards - konkurs najlepszych dyplomów Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru. Został wybrany przez jury w składzie z m.in. Markiem Fastem, duetem MMC i Dorotą Wróblewską. 

Sylwetki uszyto z bawełny, tiulu, organzy, lakierowanej skóry oraz neoprenu. Kolekcja jest inspirowana zależnościami miedzyludzkimi, ukazuje kształtujący wpływ otoczenia na proces budowania własnej osobowości. "Zdjąłem skórę z najbliższych mi osób" - nawiązanie do faktury skóry, podkreśla indywidualizm każdego z ludzi poprzez jej naturalną unikatowość. 

Artur "LESER" Stec - "URBAN CAMOUFLAGE"
Projektant tworząc ubrania połączył je z tematem nieformalnej twórczości miejskiej stanowiącej jego aktualną działalność - graffiti. Użyto lnianych i konopnych ciężkich tkanin oraz termoaktywnych dzianin. Autorskie techniki barwienia oraz odbarwiania materiałów. 

Sandra Stachura - "DEEP SPACE"
Wyraźnymi inspiracjami były głębia oraz szczególne piękno podwodnego, pełnego pewnego rodzaju siły świata. Projekty mają oddawać struktury morskiej flory - świecących meduz, polipów czy ukwiałów. W kolekcji wykorzystano folie, elementy kroplówek oraz światłowody i paski LED. Autorskie obuwie drukowane w 3D zostało wyróżnione i znalazło się na stronie Virtual Shoe Museum.

Laura Filip "FREAK SHOW" 
Kolekcja oddająca cyrkowy, szalony i zarazem przerysowany świat. Wykorzystano cekiny, sztuczne futra i pióra. Klasyka lat 70' balansuje na granicy połączenia z kiczem, tworząc jednak wyjątkowo kobiece i efektowne kreacje.

Ujęcie modelek tak, aby zdjęcia nie wyszły ruszone było naprawdę trudnym zadaniem. Dlatego przygotowałam dla Was również krótki film z finałami wszystkich pokazów! Poza zdjęciami umieszczonymi przeze mnie w poście, pokazano też pracę dyplomowe Kingi Kasińskiej "Martwa natura", Patryka Jordana "Squeeze" oraz ubrania od Anny Pietrowicz, które możecie zobaczyć na filmiku. 




Na koniec parę zdjęć mojej stylizacji. Mam na sobie kurtkę w stylu Gucci wykonaną ze śliskiego czarnego materiału z czerwonymi ściągaczami, długie spodnie z lampasami inspirowane stylistyką marki Givenchy oraz welurowe granatowe koturny zdobione dużymi cekinami imitującymi kwiaty, wzorowane na Pradzie. Jako bazę wybrałam bluzkę z aplikacjami, spiętą gorsetowym paskiem.
Zdjęcie z aktorem Kubą Wesołowskim - prowadzącym show. 
Bomber jacket - ZARA, Pants - BERSHKA, Shoes - ZARA, Bag - ZARA

Nowy salon grupy Autoremo przy ul. Wielickiej 193, zdjęcia po pokazie 



Share:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Blog Design Created by pipdig