sobota, 8 kwietnia 2017

H&M Studio quilted jacket, textured-knit sweater with grey ripped jeans

Dzisiejsza stylizacja na blogu jest trochę bardziej codzienna i na luzie. Myślę, że będzie idealna na nadchodzące powoli cieplejsze dni. Wybrałam prostą basicową bazę - ciemne przecierane jeansy z dziurami na kolanach oraz szary bawełniany golf z tkaniny w prążek. Efekt looku robi dopiero popielaty wełniany sweter z frędzlami, który z daleka wygląda jak krótka futrzana kurtka. Mam na sobie moją ulubioną, klasyczną torebkę wykonaną ze skóry imitującej krokodyla oraz zdobione sneakersy - dodatki, które już doskonale znacie ;). Poza tym, ubrałam jedną z rzeczy z mojej szafy, którą noszę chyba najczęściej - pikowaną kurtkę w oliwkowym odcieniu khaki z serii H&M Studio. Jest dosyć uniwersalna - mierzył ją również mój tata i powiem Wam, że wyglądał świetnie haha. Ostatnio oddawałam kurtkę do pralni i rozmawiałam z panią, która przyjmowała bomber. Stwierdziła, że musi kupić identyczną, bo kurtka jest w pewnym sensie casualowa, natomiast według niej zupełnie inna niż te, które można zobaczyć na ulicy.



Quilted bomber - H&M STUDIO
Textured-knit sweater - SC9
Turtleneck sweater - F&F
Ripped jeans - H&M
Sneakers - LIU JO
Bag - ZARA

Zdjęcia - Marek Radoń



Share:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Blog Design Created by pipdig