sobota, 13 maja 2017

Gala Magnum - pokaz kolekcji La Manii i premiera smaku Double Raspberry (dużo zdjęć!)

25 kwietnia w warszawskim Ufficio Primo miała miejsce Gala Magnum, podczas której odbył się pokaz najnowszej kolekcji marki La Mania i premiera nowego smaku lodów - Double Raspberry. 
Finał pokazu La Mania dla Magnum

W konkursie ogłoszonym przez markę udało mi się wygrać dwuosobowe zaproszenie na pokaz. Bardzo dziękuję organizatorom za wyróżnienie mojej wypowiedzi na temat La Manii oraz każdemu, kto oddał na mnie głos!

"La Mania jest jedną z marek z polskimi korzeniami kreującą własną estetykę i prezentującą styl High Fashion na naprawdę wysokim poziomie. Team marki na czele z dyrektor kreatywną panią Joanną Przetakiewicz tworzy klasyczne ubrania, które kobiety zdecydowanie chcą nosić. Dla mnie projektem La Manii, który uważam za wyjątkowy i podoba mi się najbardziej, jest czarna peleryna z motywem pantery wyszywanym złotymi koralikami. Bardzo ucieszył mnie fakt wybrania tak pięknego i doskonale wykonanego projektu do sesji okładkowej pierwszego numeru polskiej edycji luksusowego magazynu o modzie „L’officiel”. Moda jest dla mnie prawdziwą pasją. Najbardziej lubię zestawiać ze sobą ubrania i tworzyć ciekawe stylizacje. Aby rozwinąć swoje zainteresowania oraz spróbować swoich sił w procesie tworzenia ubrań, zdecydowałam się zapisać na kurs szycia. Dlatego szczególnie ciekawy był dla mnie materiał DDTVN na temat powstawania nowej kolekcji marki. Dzięki relacji z atelier przekonałam się, jak pracochłonne jest wyszywanie wspomnianej peleryny, zobaczyłam proces rysowania na surówce oraz dowiedziałam się o tym, że w zagranicznych fabrykach produkuję się materiały najwyższej jakości stworzone specjalnie dla La Manii.

Joannę Przetakiewicz cenię za ogromnie pozytywne podejście do życia. Według niej, życie to właśnie nieustająca radość oraz spełnianie swoich pasji. Za szczególnie inspirującą uważam również jej wytrwałość w dążeniu do konsekwentnego realizowania swoich celów w życiu zawodowym. Projektantka w wywiadach mówi, że wszystkie pozytywne emocje trzeba przekazywać dalej i dzielić się nimi. Myśle, że takie pełne autentycznej radości nastawienie udzieli się uczestnikom eventu i fantastycznie współgra z czekoladowymi lodami Magnum. Dlatego też jestem ciekawa jaki będzie nowy, premierowy smak lodów - Double Raspberry. 

Myślę, że Joanna Przetakiewicz razem z Magdaleną Frąckowiak stworzą idealny duet. Wizerunek kreowany przez markę La Mania stawia na wizję kobiety mocnej i pewnej siebie. Od razu kojarzy mi się z koncepcją wspaniałego designera Alexandra Mcqueena, który jest moją olbrzymią inspiracją. Mówił o swoich projektach, że kobiety noszące jego ubrania stają się silne, wzbudzają ogromny respekt. Sylwetki z kolekcji Mind Blow stworzone przez dom mody La Mania są niesamowicie nowoczesne i doskonale wizualizują panuje obecnie trendy. Kolekcja, która w znacznej części powstawała także w Londynie, idealnie przekazuję energię tego miasta, będącego jedną z czterech europejskich stolic mody. Właśnie w londyńskim luksusowym domu handlowym Harrods La Mania ma swoje stoisko! Jednym z moich prawdziwych marzeń jest wzięcie udziału w London Fashion Week. Najbardziej z Mind Blow w mój gust trafiły metaliczne wysokie kozaki, fioletowa sukienka wykonana z doskonałej jakości weluru (widać to nawet na zdjęciach!), komplet bluzki i spodni z czarnymi obszernymi falbanami oraz detale - taśmy i printy z hasłem kolekcji. Cała idea Mind Blow poza swoja wyrazistością pozostawia także refleksję na temat akceptacji siebie oraz odczuwania prawdziwych emocji. Magdalena Frąckowiak jest natomiast niezwykle delikatna i bardzo kobieca. Uwielbiam jej romantyczny i nostalgiczny styl. Podobne wrażenie połączone z pewnego rodzaju spokojem wywołują u mnie zdjęcia z udziałem modelki w kampani marki Love&lemons oraz piękna sesja w ostatnim numerze magazynu Harpers Bazaar pt. „Magda z innej epoki”. Magdalena Frąckowiak mówi o sobie "że czasem, gdy idzie ulicą ma wrażenie, jakby przybyła z przeszłości. Myślę, że dzięki drobnej odmienności kreatorka mody Joanna Przetakiewicz razem z top modelką Magdaleną Frąckowiak stworzą doskonały duet. Bardzo chciałabym się o tym przekonać podczas pokazu La Manii dla Magnum!"

Prowadząca show Agnieszka Szulim-Starak miała na sobie kombinezon z dekoltem o prostym kroju od La Manii. Pokaz rozpoczął się wyświetleniem hologramów z tygrysami, którym towarzyszyła elektryzująca muzyka. Nad oprawą show czuwała reżyser pokazów mody Katarzyna Sokołowska. Wraz z rozbłyśnięciem świateł, na wybiegu pojawiły się charakterystyczne dla La Manii białe sukienki zaprojektowane w opozycji do "małej czarnej".






Kolejnymi projektami marki na 2017 rok są sylwetki zaprojektowane w kontrastujących kolorach bieli i czerni. Pojawiły się paski, falbany oraz taśmy z napisem "Mind Blow" - hasłem metamorfozy ostatniej kolekcji La Manii. Rewolucja polegała na przejściu z propozycji wysublimowanych do bardziej odważnych - według Joanny Przetakiewicz, kobieta w XXIw. musi prezentować się już nie od tej łagodnej strony. Pokaz był przekrojem najbardziej rozpoznawalnych i drapieżnych projektów marki. 





Następną część prezentacji kolekcji skupiła się głównie na sukniach uszytych z czarnego materiału z długimi rozciętymi rękawami i złotymi zdobieniami z koralików. W kolekcji Mind Blow wykorzystano także cekiny, tiul oraz połyskujące, złote i srebrne skóry. 


























W trakcie finału pokazu, kiedy z sufitu sypały się czerwone płatki, modelka Magdalena Frąckowiak prezentowała długą zmysłową suknię inspirowaną Magnum. Wyrafinowany projekt z pazurem idealnie odwzorowywał myśl przewodnią "uwolnienia bestii".




Finał pokazu kolekcji "Mind Blow" La Manii


Rozmowa Joanny Przetakiewicz, Magdaleny Frąckowiak, prowadzącej Agnieszki Szulik-Starak oraz głównej projektantki kolekcji - Liliany Prym o inspiracjach, procesie tworzenia i rewolucji "Mind Blow".

Po pokazie udało mi się porozmawiać z dyrektor kreatywną marki - panią Joanną Przetakiewicz, która jest niezwykle energiczną i pełną radości osobą! Na instagramie otrzymałam od La Manii komentarz! Bardzo chciałam zamienić słowo również z projektantką kolekcji Lilianą Prym. Niestety nie udało mi się jej złapać, kiedy już wychodziła z budynku Ufficio Primo. Wyglądała ikonicznie! Szła z papierową torbą od La Manii w ręce i miała na sobie czarną stylową kurtkę z kożuchem, w której możecie zobaczyć ją na instagramie.
Podczas pokazu La Manii dla Magnum miałam okazję poznać i porozmawiać chwilkę z Maffashion! Maff to nieprawdopodobnie ciepła i pozytywna osoba, dla której naprawdę bardzo liczą się śledzący blog fani! Maffashion była przepięknie ubrana, na żywo stylizacja utrzymana w odcieniach różu i czerwieni naprawdę robiła duże wrażenie! Maff pod zdjęciem na instagramie zostawiła mi komentarz!

Stylizacja Maffashion - Julii Kuczyńskiej na pokaz La Mania x Magnum

Na evencie Magnum udało mi się poznać także Jessicę Mercedes! Miała na sobie przeszywaną kurtkę oraz zwiewną sukienkę z nowej kolekcji H&M Conscious Exclusive, w której wyglądała rewelacyjnie.

Stylizacja Jemerced - Jessici Mercedes Kirschner na event La Mania x Magnum


Mój look na pokaz La Manii dla Magnum, atmosfera eventu i nowy smak lodów Double Rasberry.

Muszę się Wam pochwalić, że po pokazie moje zdjęcie z Maffashion znalazło się na instarelacji marki La Mania, w związku z czym oficjalnie jestem w La Mania Squad !!!

Instarelacja La Manii oraz La Mania Squad


Share:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Blog Design Created by pipdig