niedziela, 16 lipca 2017

MMC Inspired Outfit - stripped shirt dress + velvet bag + stone embellished sandals

Tym razem swój look stworzyłam inspirując się polską marką MMC oraz wybiegowymi trendami na sezon wiosna 2017. Wybrałam długą pasiastą tunikę w stylu brandu Off-white zapinaną na zamek z okrągłą obręczą i bufiastymi rękawami wzorowanymi na komplecie od Ermanno Scervino. Przewiązałam w pasie koszulę w kolorze o ton cieplejszego błękitu, podobnie jak proponuję Adam Selman.

Adam Selman i Ermanno Scervino Spring 2017 Ready-to-wear

W kwestii dodatków zdecydowałam się na jedną z moich ostatnio ulubionych - burgundową welurową torebkę ze złotym łańcuszkiem z Mohito, którą kupiłam za niższą cenę realizując bon zniżkowy wygrany w konkursie "Wiosenna stylizacja" towarzyszącym otwarciu nowego sklepu marki w Galerii Krakowskiej. Mam na sobie również czarne skórzane sandały w stylu Marni z miodowymi kamieniami.
Blue shirt - BLEUH CIEL / TKMAXX
Stripped shirt zip dress - ZARA
Embellished sandals - MANGO
Velvet bag - MOHITO

Zdjęcia - Karolina Grochowiak 


Share:

3 komentarze

  1. Zestaw wygląda fantastycznie, zupełnie jakby był to komplet! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo miło mi słyszeć, że wygląda jak komplet :)

      Usuń
  2. Te kółko przy suwaku świetnie wygląda *.*
    Torebka też podbiła moje serce <3
    Ogólnie bardzo mi się podoba :D
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń

Blog Design Created by pipdig