piątek, 7 lipca 2017

Yoshe White Lace Accent Dress + Gucci Pearl Sneakers + Embellished details

Dzisiejszą stylizację oparłam na mocnym wybiegowym letnim trendzie 2017 roku. Długa biała sukienka w wersji z rękawami została zaprezentowana m.in przez dom mody Alexander McQueen, Celine a o kroju z ramiączkami - jako projekt autorstwa Lorenzo Serafini dla brandu Philosophy. Wybrałam model od Yoshe uszyty z plisowanej tkaniny z koronkowym pasem i delikatną ażurową górą w stylu marki Self-Portrait.


Podążając za propozycjami na obecny sezon, sukienkę wykonaną z jasnego materiału o jednolitej barwie starałam się przełamać kontrastującymi czarnymi elementami. 

Aby nadać stylizacji lżejszy charakter, ubrałam sportowe adidasy wzorowane na absolutnym must have - sneakersach z perłowym paskiem i tyłem nabijanym ćwiekami od Gucci! 






Velvet choker scarf - H&M
White lace accent dress - YOSHE
Black embellished bomber - H&M
Gucci pearl sneakers - DEEZEE

Zdjęcia - Kuba Wiśniewski, Marek Radoń
Share:

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Blog Design Created by pipdig